Factori de Succes

Factorii cheie de succes in implementarea serviciilor si produselor noastre in cadrul organizatiilor beneficiare sunt:

  • Dorinta efectiva a organizatiei client de a efectua schimbarea dorita si suportul managementului organizatiei client in implementarea acesteia
  • Stabilirea clara si neechivoca a scopului implementarii si a valorii adaugate generate.  Daca o anumita solutie sau serviciu nu prezinta garantii de a genera valoarea in contextul si cultura organizationala a unui client, preferam sa sistam livrarea sa. Nu avem ca scop masurarea satisfactiei clientului postimplementare ci asigurarea acesteia. In viziunea noastra, satisfactia clientului vine din beneficiile pe care le culege de pe urma produselor si serviciilor noastre
  • Gestiunea adecvata riscurilor, atat de catre organizatia client cat si din partea echipei noastre. Atunci cand organizatia beneficiara are probleme, specialistii nostri asigura sustinerea specialistilor beneficiarului
  • Managementul schimbarii pas cu pas, in cadrul organizatiei beneficiare
  • Accentul pe implicarea adecvata a personalului ce va raspunde de utilizarea, managementul noilor practici si procese, si ficalizarea acestuia pe realizarea beneficiilor propuse
  • Asigurarea ca transferul de cunostinte catre specialistii beneficiarului, astfel incat acestia sa aiba capacitatea efectiva de a exploata eficient beneficiile produsele si serviciile noastre, este eficace
  • Integrarea adecvata a oricarei schimbari in contextul organizational al clientului si sincronizarea cu alte modificari interne si externe ce afecteaza clientul