Viziune

Viziunea noastra despre o organizatie de succes are urmatoarele premise:

  • Singura constanta din cadrul unei organizatii este schimbarea. Durata unei schimbari de la demararea sa este aceeasi. Cu cat o amani mai mult cu atat rezultatele ei vor veni mai tarziu. Discutiile despre momentul de incepere al unei schimbari, cresc efortul si implicit costul acesteia. O organizatie de succes actioneaza rapid in implementarea schimbarilor ce-i aduc beneficii.
  • Imbunatatirea nu este un proiect, ci este o activitate continua, de zi cu zi. Imbunatatirea continua nu este o garantie a succesului. Toate organizatiile se imbunatatesc continuu  cu sau fara voia lor, datorita progresului tehnologic rapid si comunicarii rapide a noilor tehnologii. Ceea ce conteaza cu adevarat este viteza de imbunatatire in raport cu cerintele clientilor organizatiei si cu concurenta.
  • Organizarea si comunicarea adecvata sunt procesele cheie intr-o organizatie; Intr-o organizatie de succes, oamenii sunt multumiti. Cand un om pleaca, el pleaca si cu bagajul sau de cunostinte si cu capacitatea sa de a a genera cunostinte noi pe baza celor deja detinute. La fel si clientii si furnizorii sai. Asigurarea unei cuasistabilitati este necesara pentru succesul organizatiei si pentru conservarea capoacitatii sale de a genera valoare.
  • Viteza cu care managementul unei organizatii trebuie sa ia decizii creste; Orice atitudine adoptata este o decizie. Diferenta dintre o decizie buna si una mai putin buna se vad la ceva timp de la luarea deciziei. Pentru asigurarea succesului in conditiile schimbarii permanente a contextului, o decizie trebuie urmata de decizii de ajustare pentru obtinerea efectelor dorite;
  • Pentru a lua decizii bune, informatiile necesare trebuie sa fie disponibile de o maniera operativa. Avand in vedere cresterea cantitatii informatiilor atat necesare cat si potential disponibile pentru luarea deciziilor, acestea trebuiesc sistematizate astfel incat sa facliliteze luarea deciziilor corecte. Implementarea de infrastructuri adecvate, in special sisteme informatice dedicate acestui scop reprezinta un atu cheie pentru orice organizatie.
  • Dinamica serviciilor si produselor atat proprii cat si concurente  creste; Orice serviciu/produs nou costa si consuma timp. Portofoliul de produse si servicii al unei organizatii este cel care-i asigura veniturile. Managementul portofoliului de produse si servicii este cel care asigura succesul pe termen mediu si lung unei organizatii;
  • Dinamica serviciilor suport necesare asigurarii exploatarii produselor si furnizarii serviciilor trebuie sa tina pasul cu evolutia produselor si serviciilor, si in cazul ideal sa ofere o platforma pentru evolutia celor de mai sus. ele trebuie sa fie un “enabler” pentru succesul furnizarii serviciilor si produselor catre clienti, si nu o frana cum se mai intampla uneori.