CMMI pentru servicii

Industria serviciilor este un motor semnificativ pentru creşterea economică la nivel mondial. Un ghid pentru dezvoltarea şi îmbunătăţirea practicilor de maturare a serviciilor este o cheie care contribuie la performanţa furnizorului de servicii si satisfactia clientului. Modelul CMMI ® pentru Servicii (CMMI-VPC) este proiectat pentru a începe satisfacerea acestei nevoi.
Acesta este motivul pentru care COGNOS are o expertiză bogată în implementarea CMMI în industria serviciilor.

Descriere. Principalele Beneficii
CMMI-SVC conţine 24 de zone de procese. Dintre acestea, 16 sunt zone de bază, 1 este o zonă de proces comune, şi 7 sunt zone de servicii specifice proceselor care includ adiţionale.
Toate practicile modelului CMMI-SVC se concentreză pe activităţile furnizorului de servicii. Şapte domenii de procese se concentreză pe practicile specifice serviciilor, abordarea capacităţii şi a gestionării disponibilităţii, continuitatea serviciului, furnizarea de servicii, rezoluţia incidentului şi prevenirea, tranziţia de serviciu, servicii de dezvoltare de sistem, şi pe procesele de management strategic de servicii.
Despre Procesul de Îmbunătăţire

Există mai multe dimensiuni pe care o organizaţie se poate concentra pentru a dezvolta şi menţine calitatea produselor şi serviciilor. Cele trei dimensiuni critice pe care se concentrează de obicei organizaţiile sunt: oameni, proceduri şi metode, precum şi unelte şi echipamente.
Ce ţine totul împreună? Sunt procesele utilizate în organizaţia dumneavoastră. Procese care vă permit să sincronizati  modul în care faceti afaceri. Acestea vă oferta scalabilitate pentru afacerea şi oferă o modalitate de a imbunatatii continuu procese organizatiei dvs. Procesele vă permit să realocati resursele si conform  tendinţele de afaceri.
Trăim într-o lume dinamică. Un accent pus pe proces asigură infrastructura şi stabilitatea necesare pentru a face faţă unei lumi în continuă schimbare şi pentru a maximiza productivitatea oamenilor şi utilizarea competitivă a tehnologiei. In  cadrul procesului de fabricaţie este  recunoscută de mult timp importanţa eficacităţii şi eficienţei procesului. In prezetn, multe organizaţii din industriile de prelucrare şi de prestare iservicii recunosc importanţa proceselor de calitate. Procesele de muncă ajută organizaţia sa-şi îndeplinească obiectivele de afaceri, ajutându-o să lucreze mai inteligent si nu mai din greu, şi cu consecvenţă îmbunătăţită. Aceste procese eficiente sunt, de asemenea, un vehicul pentru introducerea şi folosirea noilor tehnologii într-un mod care răspunde cel mai bine obiectivelor de afaceri ale organizaţiei.
Noi cei de la COGNOS credem managementul procesulelor este cea mai bună cale spre succesul în afaceri în industria serviciilor.